piątek, 4 stycznia 2013

Kupowanie płatnych gier i aplikacji vol.2

Pisałem już wcześniej (link) o kupowaniu płatnych aplikacji w sklepie google. Zdążyłem się przekonać, że założenie karty internetowej (wydanie jej) na prepaid.bzwbk.pl, kosztuje nas 4,99zł. Zdecydowałem się na uruchomienie nowej, ponieważ wcześniejsza traciła ważność. Z pierwszej mojej wpłaty pobranych zostało 4,99zł.

Istnieje dużo prostszy sposób na dokonywanie zakupów. Mianowicie, wystarczy, że posiadamy kartę do jakiegoś konta osobistego w którymś z banków. Logujemy się na checkout.google.com za pomocą loginu i hasła z gmaila (przypomnę jeszcze, że muszą to być te dane, które podaliśmy przy pierwszej aktywacji konta google w naszym smartfonie). Zalogowaliśmy się do naszego portfela, który obsługuje m.in. zakupy w sklepie google.



Jedyną rzeczą, jaką musimy zrobić to dodanie naszej karty:





Po dodaniu karty, możemy już dokonywać zakupów. Wszystkie typy kart mogą nie być obsługiwane. Mój Mastercard z bzwbk jest akceptowany. 

Dodam jeszcze, że podczas uruchomienia karty internetowej, w celu weryfikacji google pobiera 4zł (potem je zwraca). Inaczej jest w przypadku karty fizycznej - Żadna opłata nie jest pobierana.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz