wtorek, 8 stycznia 2013

Beyond Ynth HD

Ostatnio, wyszukałem w sklepie google grę o nazwie Beyond Ynth HD. Skuszony bardzo pochlebnymi opiniami użytkowników, postanowiłem zakupić tę oto pozycję. Cena, jak dla mnie dosyć wysoka. Cóż, zobaczymy jak to się przełoży na zabawę!

Program automatycznie instaluje się na karcie pamięci, zadziwiająco mało zajmuje w pamięci telefonu - troszkę ponad pół mega, to oczywiście działa in plus dla tej produkcj (i mojego telefonu, który ma małą pamięć wewnętrzną).

W grze poruszamy się dużą...biedronką? Bo chyba to biedronka? Biedronka wielkości żołędzia...




Jak poniżej widzimy, mamy dosyć dużo map do ukończenia:

W momencie, gdy rozpoczynamy rozgrywkę w nowym rejonie (las, "arktyka", teren z występowaniem lawy..) instruowani jesteśmy przez krótki tutorial:





Naszym głównym zadaniem, jest przejście od początku do końca (:P). Skaczemy, przestawiamy kwadraty w odpowiedni sposób, używamy spadających żołędzi albo kul z lawy... Staramy się też zbierać diamenciki.



- Ahh ta cholerna łamigłówka! To pierwsze, co się nasuwa po kilkudziesięciu minutach gry. Już na samym początku trzeba się natrudzic, żeby przejść dalej, żeby zdobyć jak najwięcej bonusów! Na pewno nie tego oczekiwałem po pierwszych mapach!

Wiele plansz i wysoki poziom trudności zapewnią nam wiele godzin rozrywki. Dla kogoś kto lubi tego typu gry, będzie to na pewno rarytas! Tylko, trzeba się liczyć z wydatkiem 6zł. Myślę, że warto odmówić sobie 2 piw ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz