piątek, 2 listopada 2012

Mój ekran blokady

Wiadomo, że każdy telefon z androidem ma swój ekran blokady, tzw. lockscreen. To jaki nasz telefon ma wygląd zależy od wersji oprogramowania jaką aktualnie posiadamy.

W mojej Xperii Play z oprogramowaniem Gingerbread 2.3.4. standardowy ekran blokady wygląda następująco:







To, czy komuś domyśle ustawienia odpowiadają czy nie, jest bardzo względne. Sposobów personalizacji swojej komórki jest od groma. Mnie taki wygląd już dawno spowszedniał, więc postanowiłem go zmienić.

Do tego celu użyłem dwóch aplikacji:
- WidgetLocker Lockscreen (9,99zł),
- Beautiful Widgets (8,16zł).

Powyższe aplikacje na pewno nie należą do najtańszych. Oprócz takich istnieją też darmowe, oczywiście z różnymi możliwościami.

WidgetLocker Lockscreen oferuje sporą ilość elementów, za pomocą których możemy przesuwać suwaki, zmieniać wygląd ich skórek, dodawać widgety...Gdy po raz pierwszy włączymy program, pojawia się instruktaż co i jak, a samo poruszanie się w tej aplikacji jest łatwe i intuicyjne. Kupiłem tę aplikację już jakieś dwa lata temu, na mój stary poczciwy telefon - HTC Magic. I niestety, bardzo się wtedy zawiodłem, aplikacja "muliła" okropnie - wina słabszego telefonu, albo niedopracowanego jeszcze programiku.Dziś to już zupełnie inna bajka - WidgetLocker Lockscreen chodzi płynnie i nie pożera baterii. Jestem z niego bardzo zadowolony.

Beautiful Widgets też jest prosty w obsłudze. W ustawieniach zarządzamy wyglądem widżetów zegara, pogody, baterii. Jest wiele dostępnych skinów - w przeciwieństwie do np. wersji darmowej tego programu.

Po zabawie tymi dwoma aplikacjami mój ekran blokady wygląda tak:




Jak dla mnie prezentuje się dużo lepiej niż poprzedni. Cóż, kwestia gustu.

Tych, których znudziły ciągle te same obrazki, szczerze zachęcam do "zasysania" tego rodzaju aplikacji, ożywicie tym swój telefon i będziecie mieli przy tym dużo zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz